March 25, 2013

Riia maitsed Ribes



Lätlased ongi kohal, nagu ma juba siin varem sosistasin. Osad on jõudnud siiski  koju sõita ja kõik pole veel teele asunudki. Igal juhul  veel enne suurt reedet, vaiksel neljapäeval,  saab nautida Biblioteka no 1 kokakunsti meie  oma linna Ribes. 
Mina lähen ja maitsen ära, kas räimed ja kitsejuust maitseb samuti nagu Riia linnas. Kuidas mekib tuurakala ja mismoodi on tehtud väljamaal kasvanud lihaveis. Maiustada saan kodujuustu ja kõrvitsasorbetiga. Ainult lustimise ja maiustamisega kogu asi ei piirdu. Olen andnud projekti mitte ainult sõrme, vaid kogu käe. Koduseks ülesandeks on  paar veini, mis tuleb  mul endal toiduga kõlama panna. Inspiratsiooni lähengi koguma, sest veinid millega mina ja Eesti-Läti tiim “rinda pistavad” on samast veinimajast.

Lätlasi on veel oodata:

28. märtsil Biblioteka no 1 restoranis Ribe
5. aprillil Vincents restoranis Ö
11. aprillil Cotton restoranis Bordoo

Soovitan soodsat juhust kasutada, kohtumiseni Ribes!


Pildistas Lauri Laan.


No comments:

Post a Comment