August 4, 2010

Lillkapsas


Juba mõnda aega saab jälle imelist lillkapsast. Ma lausa jumaldan seda habrast iludust. Tõsi talviste kapsastega mul niisugust lähedust ei teki. Kuid suvel ei saa ma ilma lillkapsata kuidagi. Ikka ja jälle pistan mõned õisikud potti, keedan õige pisut, ainult nii palju, et ikka krõmps jääks. Lisaks võid, salveid ja sutsuke parmesani. Iial ei saa sest küllalt. Tõsi lillkapsas indiapäraselt on samuti suurepärane kooslus ja võib öelda, et olen tänu Tuulile uue lemmiku leidnud.
Kuid seda hõrku kesksuvist andi ei pea alati potti pistma. Just praegu maitseb see ka toorelt suurepäraselt. Kiire salati saab nii:

1 lillkapsas
2 porgandit
2 väikest kurki
peotäis peterselli või tilli
poole sidruni mahl
oliivõli
soola
mett

Jaga lillkapsas pisikesteks õisikuteks. Riivi porgandid ja haki kurk kuubikuteks. Lisa hakitud till. Sega sidrunimahl õliga, maitsesta soola ja meega. Sega kaste lillkapsa , porgandi ja kugriga. Lase veidi külmas maitsestuda ja serveeri liha või kalaga.

2 comments:

  1. Hasti sumpaatne blogi on sul! Re: lillkapsas - proovi seda reptsepti, mu suur lemmik http://www.101cookbooks.com/archives/simple-cauliflower-recipe.html

    Teisel teemal: mis on sinu tallinna 3 top restorani?

    ReplyDelete
  2. Oi, tänud, Puhvis Kukk! Proovin kindlasti soovitatud retsepti.
    Restoranidega on nii, et sel suvel on minu lemmikud Sfäär, Fish & Wine ja Tšaikovski hoov.

    ReplyDelete