February 26, 2009

Kaks lasanjet


Anni Arro köögiviljalasanje äratas minus soovi proovimiseks, see juurikateema muutub minu jaoks järjest põnevamaks. Iseeneses pole ma just suur lasanjefänn. See eest on meil Hanna vägagi suur lasanje austaja ja tellimus millegi „hea“ osas oli ammu sisse antud. Muidugi ei tahtnud ta kuuldagi midagi vegetaarsest variandist, nii tuligi mul teha kaks lasanjet korraga. See ei osutunudki nii raskeks ettevõtmiseks, neid sai teha paralleelselt.
Alustasin tomatikastmest hiljem jagasin selle pooleks lisasin praetud hakkliha ja edasi tegelesin juba juurviljadega. Kikerherned lisasin tomatikastmele, siis kui pool olin ära võtnud see eest porgandi ja fenkolitükid sattusid ka lihalasanje sisse ja selle eest teenisin muidugi miinus punkte....Harri, kes võrdles mõlemaid, arvas, et olen köögivilja omaga rohkem vaeva näinud.

No comments:

Post a Comment